tag:blogger.com,1999:blog-81038033271260659652024-03-14T14:56:29.782+02:00Ψηφιακά μαθήματαΈνας δικτυακός τόπος με υποστηρικτικό υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα του Γυμνασίου.
Ιστολόγιο του Γιώργου Νικολάου, φιλολόγου στο Λάππειο Γυμνάσιο Νάουσας.Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.comBlogger300125tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-17869379170262468252023-04-04T20:24:00.010+03:002023-04-04T22:50:40.560+03:00Εκδρομή του 1ου Γυμνασίου Νάουσας στη Ναύπακτο<p> <a href="https://forms.gle/FFq7qdDzsW2RBiV8A"><b><span style="font-size: medium;">ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ</span></b></a></p>Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-23716309122037185222023-04-02T12:16:00.001+03:002024-02-03T10:58:57.839+02:00Μαθήματα Ιστορίας Γυμνάσιου μέσω Facebook<p> <a href="https://www.facebook.com/profile.php?id=100070963418203">https://www.facebook.com/profile.php?id=100070963418203</a></p>Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-72653101033667964912021-03-12T13:12:00.003+02:002021-03-12T13:44:30.809+02:00Η Οδύσσεια σε διαδραστικό βίντεο.<p> Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο την παρουσίαση που ετοίμασε η αξιόλογη συνάδελφος, Ματίνα Καραφέρη.</p><p><a href="https://www.thinglink.com/scene/1420499475557777409">https://www.thinglink.com/scene/1420499475557777409</a></p>Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-41990210792713839392020-03-16T13:14:00.004+02:002020-04-01T20:15:52.803+03:00Παραδείγματα ασύγχρονης εκπαίδευσης<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<b>Τα παρακάτω μαθήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για σύγχρονη εκπαίδευση με τις κατάλληλες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης.</b><br />
<b><br /></b>
<b>Μάθημα: Αρχαία Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου </b><br />
<b>Ασκήσεις επανάληψης στα κείμενα 2, 4, 6</b><br />
Α) Διαβάστε πάλι το κείμενο στη σελίδα 14 και τα γλωσσικά σχόλια στη σελίδα 15 και ασχοληθείτε με τις παρακάτω ασκήσεις:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/ask-arxaia/kat/a2.htm">Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/metafraseis%20a%20gym/askiseis%20metafraseis%20a/A02/ataxi02.htm">Άσκηση μετάφρασης</a><br />
Β) Διαβάστε πάλι το κείμενο στη σελίδα 28 και τα γλωσσικά σχόλια στη σελίδα 29 και ασχοληθείτε με τις παρακάτω ασκήσεις:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/ask-arxaia/kat/a4.htm">Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/metafraseis%20a%20gym/askiseis%20metafraseis%20a/A02/ataxi04.htm">Άσκηση μετάφρασης</a><br />
Γ) Διαβάστε πάλι το κείμενο στη σελίδα 44 και τα γλωσσικά σχόλια στη σελίδα 45 και ασχοληθείτε με τις παρακάτω ασκήσεις:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/ask-arxaia/kat/a6.htm">Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/tablet-diadr/tablet/Ataxi-diad06.htm">Άσκηση μετάφρασης</a><br />
<br />
<b>Μάθημα: Αρχαία Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου 7η ενότητα</b><br />
<b>1ο Μάθημα</b><br />
1. Παρακολουθήστε το μάθημα που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:<br />
<a href="http://www.gkonstantinou.com/school_work/enotita7/enotita7.html">Η λύση του γόρδιου δεσμού</a><br />
2. Εξασκηθείτε στην κατανόηση του κειμένου κάνοντας την παρακάτω άσκηση:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/metafraseis%20a%20gym/askiseis%20metafraseis%20a/A02/a-taxi07.htm">Άσκηση κατανόησης (για οθόνη Η/Υ)</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/tablet-diadr/tablet/a-taxi07tab.htm">Άσκηση κατανόησης (για οθόνη αφής)</a><br />
3. Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το φύλλο εργασίας, απαντήστε στις ερωτήσεις και στείλτε το στο mail που σας δόθηκε.<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/1d1dG_0cJXRbS_6A3JK0E-6fiieTd2E0-/view">Φύλλο εργασίας</a><br />
<br />
<b>2ο Μάθημα </b><br />
1.Παρακολουθείστε τα πρώτα 5 λεπτά του βιντεομαθήματος που θα βρείτε <a href="https://www.youtube.com/watch?v=emFOI3p5DCE">εδώ</a> τα οποία αντιστοιχούν στη σελίδα 57 του βιβλίου σας (1. Αύξηση , 2. Οριστική παρατατικού του ρήματος ειμί) και στη σελίδα 58 (3. Οριστική <b>παρατατικού</b> ενεργητικής φωνής).<br />
Στη συνέχεια ασχοληθείτε με τις παρακάτω ασκήσεις:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/theoria-prt.htm">Άσκηση στη θεωρία του μαθήματος</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/paratatikos-plekw.htm">1η άσκηση στην κλίση του Παρατατικού</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/paratatikos.htm">2η άσκηση στην κλίση του Παρατατικού</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/paratatikos5.htm">3η άσκηση στην κλίση του Παρατατικού</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/klisi.paratatikoy.htm">4η άσκηση στην κλίση του Παρατατικού</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/2askiseis/a07/a7-1.htm">5η άσκηση - Παρατατικός του ειμί</a><br />
<br />
<b>3ο Μάθημα</b><br />
1. Παρακολουθείστε το βιντεομάθημα που θα βρείτε <a href="https://www.youtube.com/watch?v=emFOI3p5DCE">εδώ</a> από το 5ο λεπτό μέχρι το τέλος του, το οποίο αντιστοιχεί στη σελίδα 57 του βιβλίου σας (1. Αύξηση) και στη σελίδα 58 (3. Οριστική <b>αορίστου</b> ενεργητικής φωνής).<br />
Στη συνέχεια ασχοληθείτε με τις παρακάτω ασκήσεις:<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/aoristos3.htm">1η άσκηση στην κλίση του Αορίστου</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/aoristos4.htm">2η άσκηση στην κλίση του Αορίστου</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/aoristos-plekw.htm">3η άσκηση στην κλίση του Αορίστου</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/aoristos-protaseis.htm">4η άσκηση στην κλίση του Αορίστου</a><br />
<br />
<b>Μάθημα Ομήρου Οδύσσεια Α΄ Γυμνασίου</b><br />
Ασκήσεις επανάληψης τύπου Σωστού - Λάθους. Ασχοληθείτε κυρίως με τις ενότητες που μελετήσαμε αναλυτικά και δοκιμάστε να απαντήσετε. Στόχος δεν είναι να τα βρείτε όλα σωστά αλλά να δείτε τι θυμώσαστε.<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia01.htm">Ραψωδία α 1-25</a> (σελ.17-19)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia02.htm">Ραψωδία α 26-108</a> (σελ. 21-23)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia03.htm">Ραψωδία α 109-173</a> (σελ. 26-27)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia04.htm">Ραψωδία α 174-360</a> (σελ. 32-36)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia05.htm">Ραψωδία α 361-497</a> (σελ. 39-42)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia06.htm">Περίληψη ραψωδιών β, γ, δ</a> (σελ. 45-46)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia07.htm">Ραψωδία ε 1-165</a> (σελ. 51-55)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia08.htm">Ραψωδία ε 166-310</a> (σελ. 57-60)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia09.htm">Ραψωδία ε 311-420</a> (σελ. 63-65)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia10.htm">Ραψωδία ε 421-552</a> (σελ. 68-71)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia11.htm">Ραψωδία ζ περίληψη και στ. 139-259</a> (σελ. 73-77)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia12.htm">Περίληψη ραψωδιών η, θ, ι,</a> (σελ. 79-80)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia14.htm">Ραψωδία ι περίληψη και στ. 240-512</a> (σελ. 90-94)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia16.htm">Περίληψη ραψωδιών κ, λ</a> (σελ. 100-102)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia18.htm">Περίληψη ραψωδιών μ, ν</a> (σελ. 111-112)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia20.htm">Περίληψη ραψωδιών ξ, ο, π</a> (σελ. 120-121)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia21.htm">Ραψωδία π 1-172</a> (σελ. 123-125)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS%20ODYSSEIA/ody-ask/odysseia22.htm">Ραψωδία π 185-336</a> (σελ. 127-129)<br />
<br />
<i>Οι ασκήσεις προέρχονται από την ιστοσελίδα "Ελληνικός πολιτισμός"</i><br />
<i><br /></i>
<b>Επανάληψη στα μαθήματα ιστορίας Β΄ Γυμνασίου που έχετε διδαχτεί</b><br />
Κατεβάστε στον υπολογιστή σας τα φύλλα εργασίας. Επιλέξτε τις σωστές απαντήσεις και στείλτε τες στο mail που σας δόθηκε.<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/1MxaMvfIdF5OaG0CepudsVGf_gbx3RDfU/view">Φύλλο εργασίας με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής</a><br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/1VFVTcYFkANXmIrDW9llRg5FNT-_0VK5n/view">Φύλλο εργασίας με άσκηση συμπλήρωσης κενών.</a><br />
<br />
<b>Μάθημα Ιστορία Β΄ Γυμνασίου - Η περίοδος της Λατινοκρατίας και τα ελληνικά κράτη</b><br />
<b><br /></b>
Κατεβάστε και εκτυπώστε στον υπολογιστή σας το φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια διαβάστε τις σελίδες 62-63 του βιβλίου σας και ασχοληθείτε με τις δραστηριότητες του φύλλου εργασίας. Οι σωστές απαντήσεις θα σταλούν την επόμενη μέρα στο mail σας.Φροντίστε να μάθετε την άσκηση 1.<br />
Φωτογραφίστε τις απαντήσεις σας και στείλτε τες στο mail που σας δόθηκε.<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/117JuVXRej6N0QEHrvgBItbLQ4rd27VMX/view">Φύλλο εργασίας</a><br />
<br />
<b>Μάθημα Ιστορία Β΄ Γυμνασίου - Εξάπλωση των Τούρκων και τελευταίες προσπάθειες για ανάσχεσή τους</b><br />
1. Διαβάστε το περιεχόμενο της παρακάτω παρουσίασης:<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/1tS9r000gh8A92Wo46CqVXmvpqku5K3ZC/view">Η εξάπλωση των Οθωμανών - Παρουσίαση</a><b><br /></b>2. Κατεβάστε και εκτυπώστε στον υπολογιστή σας το φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια διαβάστε τις σελίδες 65-66 του βιβλίου σας και ασχοληθείτε με τις δραστηριότητες του φύλλου εργασίας. Οι σωστές απαντήσεις θα σταλούν την επόμενη μέρα στο mail σας.Φροντίστε να μάθετε την 1η σελίδα του φύλλου εργασίας. <b>Από τις εργασίες για το σπίτι να κάνετε υποχρεωτικά τη δεύτερη.</b> Φωτογραφίστε τις απαντήσεις σας και στείλτε τες στο mail που σας δόθηκε.<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/1SReHVmFF3YJVuw6TaOBcjaINIBQ7ygYU/view">Φύλλο εργασίας</a><br />
<a href="http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9360">Ο απαραίτητος σύνδεσμος για τη 2η από τις εργασίες για το σπίτι του φύλλου εργασίας</a> (Κάντε κλικ στην εικόνα που θα δείτε).<br />
<br />
<br />
<b>Μάθημα</b> <b>Αρχαία Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου </b><br />
<b>Ασκήσεις επανάληψης στον τονισμό και στη Β΄ και Α΄ Κλίση</b><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/2askiseis/b07/a03-01e.htm">Άσκηση στον τονισμό</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/b-klisi-sl1.htm">1η άσκηση για τη Β΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/bklisi.4.htm">2η άσκηση για τη Β΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/2askiseis/b07/b4-1.htm">3η άσκηση για τη Β΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/2askiseis/b07/b4-4.htm">4η άσκηση για τη Β΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/a-klisi-5.htm">1η άσκηση για την Α΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/a-klisi-4.htm">2η άσκηση για την Α΄ κλίση</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/a-klisi-6.htm">3η άσκηση για την Α΄ κλίση</a><br />
<br />
<b>Μάθημα</b> <b>Αρχαία Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου </b><br />
<b>Ασκήσεις επανάληψης στα δευτερόκλιτα επίθετα, στις αντωνυμίες και στον Ενεστώτα και Μέλλοντα των ρημάτων.</b><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/deuroklita-epitheta1.htm">Άσκηση για τα δευτερόκλιτα επίθετα</a> (πρώτα διάβασε τις σελίδες 65-66 του βιβλίου.)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/2askiseis/antonimies-keimeno1.htm">Άσκηση για την προσωπική αντωνυμία εγώ, σύ </a>(πρώτα διάβασε τη σελίδα 35 του βιβλίου.)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/diktiki.antonimia2.htm">Άσκηση για τη δεικτική αντωνυμία οὗτος, αὕτη, τοῦτο </a>(πρώτα διάβασε τη σελίδα 66 του βιβλίου.)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/enestwtas-didaskw.htm">1η άσκηση για τον Ενεστώτα</a> (πρώτα διάβασε τις σελίδες 41-42 του βιβλίου σου.)<br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/enestwtas-lyw.htm">2η άσκηση για τον Ενεστώτα</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20arxaia/mellontas.htm">1η άσκηση για τον Μέλλοντα</a><br />
<a href="http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/3AskArx/en-mel-kotz2.htm">2η άσκηση για τον Μέλλοντα</a><br />
<br />
<br />
<br />
<br /></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-83328181399814461872019-08-05T22:53:00.001+03:002019-08-05T22:53:28.903+03:0047. Κωνσταντίνος: Η μεγάλη στροφή<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/5-34539725">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-74931005018479166172019-08-05T22:53:00.000+03:002019-08-05T22:53:15.218+03:0046. Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία σε κρίση<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/4-3-34489992">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-17381188704157295342019-08-05T22:52:00.002+03:002019-08-05T22:52:56.523+03:0045. Η Ρωμαϊκή Ειρήνη (Pax Romana)<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/1-34443148">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/demetra60/ss-80110740">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-18426001620288980062019-08-05T22:52:00.001+03:002019-08-05T22:52:37.358+03:0044. Ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/ssuser8e5444/copy-43075172">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/eleninikolaoy/ss-24309600">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-91752491654070153802019-08-05T22:52:00.000+03:002019-08-05T22:52:21.930+03:0043. Τα γράμματα και οι τέχνες των ελληνιστικών χρόνων<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://slideplayer.gr/slide/2004282/">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://slideplayer.gr/slide/3127093/">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-47109435765541603092019-08-05T22:51:00.003+03:002019-08-05T22:51:46.318+03:0042. Η υποταγή του ελληνικού κόσμου<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/4-h-34400702">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-89939924295161760822019-08-05T22:51:00.002+03:002019-08-05T22:51:29.878+03:0041. Το Ρωμαϊκό κράτος αποκτά μεγάλη δύναμη<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/3-34723185">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/3-34293191">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-42804291779782679612019-08-05T22:51:00.001+03:002019-08-05T22:51:15.477+03:0040. Η κατάσταση στον ελλαδικό χώρο<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/2-34575408">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/2-h-34231054">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-1825442826114278672019-08-05T22:51:00.000+03:002019-08-05T22:51:02.409+03:0039. Τα ελληνιστικά βασίλεια<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/1t-ii-ii">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<div>
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/1-33989234">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
</div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-4083440107851976152019-08-05T22:50:00.003+03:002019-08-05T22:50:50.822+03:0038. Η γλυπτική και η ζωγραφική των κλασικών χρόνων<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/4-h-34240647">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-48553517015449807932019-08-05T22:50:00.002+03:002019-08-05T22:50:31.405+03:0037. Η αρχιτεκτονική των κλασικών χρόνων<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/3-18698439">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/irinikel/h-47319890">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-60235402531262812012019-08-05T22:50:00.001+03:002019-08-05T22:50:09.066+03:0036. Οι τέχνες στην κλασική εποχή<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/tondion/ss-42908666">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/athntanta/ss-32725996">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-795809215410982122019-08-05T22:49:00.002+03:002019-08-05T22:49:49.417+03:0035. Τα γράμματα στην κλασική εποχή<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/1-12766871">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/irinikel/ss-46582082">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-25107786157197332702019-08-05T22:49:00.001+03:002019-08-05T22:49:30.244+03:0034. Οι τύχες της Κύπρου<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/somakris/ss-32536763">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-58723993674481413582019-08-05T22:49:00.000+03:002019-08-05T22:49:01.857+03:0033. Το έργο του Αλέξανδρου<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/4-12761767">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-90315020619328120182019-08-05T22:48:00.003+03:002019-08-05T22:48:44.030+03:0032. Αλέξανδρος. Η κατάκτηση της ανατολής<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/3-12227644">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/irinikel/ss-59945126">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-24476221627737526182019-08-05T22:48:00.002+03:002019-08-05T22:48:33.238+03:0031. Το κράτος της Μακεδονίας επεκτείνεται<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/2-12174750">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/ketiviska/ss-55438260">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-83281152861603427082019-08-05T22:48:00.001+03:002019-08-05T22:48:18.257+03:0030. Το κράτος της Μακεδονίας<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/kioufe/ss-59780855">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-14381728013525984052019-08-05T22:48:00.000+03:002019-08-05T22:48:02.987+03:0029. Η κυριαρχία της Θήβας στην Ελλάδα<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/mavraroda/4-32605601">Παρουσίαση μαθήματος </a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/4-12085376">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-21214902574675409692019-08-05T22:47:00.003+03:002019-08-05T22:47:44.343+03:0028. Η ηγεμονία της Σπάρτης: Μία κυριαρχία σε αμφισβήτηση<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/demetra60/ss-72787576">Παρουσίαση μαθήματος</a><br />
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/3-12009913">Παρουσίαση μαθήματος 2</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8103803327126065965.post-32842344168249166892019-08-05T22:47:00.002+03:002019-08-05T22:47:34.182+03:0027. Η εκστρατεία στη Σικελία - Ο Δεκελεικός πόλεμος<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="https://www.slideshare.net/Kvarnalis75/2-11894328">Παρουσίαση μαθήματος</a></div>
Γεώργιος Νικολάουhttp://www.blogger.com/profile/14078687941654275703noreply@blogger.com0