Με αφορμή το κείμενο 8 στα αρχαία ελληνικά της Γ΄ Γυμνασίου, όπου εξηγήσαμε γιατί το ουσιαστικό "πυρ" είναι ανώμαλο στην κλίση του, οι μαθητές αναζήτησαν αρχαίες, λόγιες, κυριολεκτικές και μεταφορικές εκφράσεις που περιέχουν τη λέξη "πυρ". Παρακάτω δείτε όσες εργασίες έγιναν ηλεκτρονικά με τη βοήθεια του text2mindmap και του bubbl.us.
Εργασία των μαθητριών Ήρας Καραγιαννοπούλου και Δέσποινας Στασή.
Εργασία των μαθητριών Ιωάννας Καστανιώτη και Χρυσούλας Μάντσιου
Εργασία των μαθητριών Πηνελόπης Κοτοπούλου και Μαρίας Πραντσίδη
Εργασία των μαθητριών Όλγας Σαμαρά και Πετρούλας Τσικανοπούλου.
Εργασία της μαθήτριας Λεμονιάς Στοΐδου
Εργασία της μαθήτριας Πηνελόπης Τσέλιου
Εργασία της μαθήτριας Παναγιώτας Κεμαλίδου
Εργασία του μαθητή Νίκου Κεμαλίδη
Εργασία των μαθητριών Ήρας Καραγιαννοπούλου και Δέσποινας Στασή.
Εργασία των μαθητριών Ιωάννας Καστανιώτη και Χρυσούλας Μάντσιου
Εργασία των μαθητριών Πηνελόπης Κοτοπούλου και Μαρίας Πραντσίδη
Εργασία των μαθητριών Όλγας Σαμαρά και Πετρούλας Τσικανοπούλου.
Εργασία της μαθήτριας Λεμονιάς Στοΐδου
Εργασία της μαθήτριας Πηνελόπης Τσέλιου
Εργασία της μαθήτριας Παναγιώτας Κεμαλίδου
Εργασία του μαθητή Νίκου Κεμαλίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου